rolig(troligt?)

detta kallar jag underhållande!


haha, lilla gumman.. tror du inte att jag tror att man kan se när man publicerar sitt inlägg?
Menmen, vad gör man inte för att få lite fler läsare ;)?
Är du rädd att tappa läsare? det märks. Stryker ut min adress och tar bort min kommentar?

och varsegod, här får du lite fler tack vare mig!
www.bloggossipgirl.blogg.se
och nu har du förlorat en prenumerant på bloglovin! riktigt synd det.

Tack för du har gjort mig mer känd!
pusspuss, MVH flopp!
detta är bara början.


Kommentarer
Postat av: Bgg´

Haha, men lilla gumman, vem är det som tigger om fler läsare?! Att försöka få fler läsare genom att ljuga stumpan, det ska man inte göra.



Om man ska ta och skryta lite...Vem var det som ansågs som Paow´s favorit skvallerblogg för några veckor sedan? Kanske var det min blogg som fick över 3000 unika läsare.



Herrejösses floppi, din blogg är en totalflopp! Hahaha, gumman, jag ska nog länka dig (för ingen utav mina läsare skulle välja att läsa din blogg istället för min). Du har väl ca. 2 unika besökare per dag!



xoxo bloggossipgirl

2009-09-08 @ 21:59:18
URL: http://bloggossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0