svar på frågestunden.

HEJJ! Jag vill för det första säga att jag är helt beroende av floppbloggen :D Sen har jag några frågor:
1. Vem är snyggast av K/P/D enligt dig?
2. Hur gammal är du och vad heter du irl?
3. Hur fick du iden till den här bloggen?
4. Är "b" bättre än dig?

Svar: Tack vad kul att höra! :)

  1. Jag, personligen tycker ju söta paow.
  2. Jag är 14 år och mitt namn får du inte veta (feel the pain!)
  3. Vet faktist inte riktigt. Min underbara fantasi! haha.
  4. HAHA. Nej! Jag är mycket bättre än b. b har nu också slutat blogga.

JAAA HELLÅ SVARA VILKEN ÄR DIN FAVÅRIT?

Svar:

  1. Någon är desperat men även du ska få ditt svar! Som jag skrev  innan, tycker ju jag paow.

Eftersom du inte verkar få så många kommentarer kan även jag ställa en liten fråga.....

VARFÖR LJUGER DU I DIN BLOGG?!

Svar:

  1. Haha, detta är nog the ''famous'' (skämt osido) b. Jag har aldrig ljugit i min blogg? ge mig gärna exempel där jag har ljugit i min EGNA blogg.

kopierar du aldrig från någon annans blogg?

Svar:

  1. Nej, det är omoget ;).

Hur ofta läser du kissies/dessies/paows blogg och vilken är din favvo?

Svar:

  1. Somsagt, min favvo är ju paows. Jag läser dom med bloglovin så varje dag.

hur vet du allt :O

Svar:

  1. Ja du, jag är helt enkelt BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0