svar på tal;




Hejsan Robin Söderlund.
Du undrar varför jag skriver blogg om andra, ja du, mest för att dom gör sånna misstag som
är så självklara som vissa inte ser, jag vill visa att bloggare(i det här fallet bloggerskor) inte
är perfekta utan gör om sin hy i photoshop och tar bort delar av armarna.
mitt liv är alldeles utmärkt, tackar som frågar! hur mår du själv?
Och om jag får ställa en fråga tillbaka, sheckade in din blogg och undrar varför är du så självgod
att du skriver ''eran favorit bloggare''.
Ja, du är typ 2 läsares favorit bloggare, sluta vara det så får du fler, jag vet, jag har testat pysen.

+ jag har aldrig tvingat någon att läsa min blogg, så alla taskiga komentarer kan ni lämna

utanför det här tack?


om ni vill nå mig :
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0