svar på tal:



haha jodu, bla bla skryt på du! Det är väll det du är bäst på, darling ;) Det är nog det din blogg är baserad på: skryt? Och, innan kanske du hade 3000 läsare, men vad har du nu om jag får fråga?
Om det är någons blogg som är en flopp är det nog din, borde nästan börja skriva om dig istället för de andra! :) Rätta mig om jag har fel men var det inte först falsksanning hon länkade till och sedan nbitchie och sen kom du bland dom randoms hon också skrev?
Och föresten, nu när jag sa att du var rädd att tappa läsare DÅ PLÖTSLIGT skrev du min blogg aja,

Tack för att du gör mig känd, ärligt talat känns det skitbra!
i <3 besökare, welcome to the good side people! ;)

MVH, floppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0